

Likepersonsamling høsten 2025
Velkommen til Likepersonsamling på Scandic Lillestrøm helgen 17.-19. oktober 2025!
Som tidligere informert om så blir det likepersonsamling fredag 17. til søndag 19. oktober på Scandic Lillestrøm.
Adressen til hotellet er Stillverksveien 28, 2004 Lillestrøm. Les mer: https://www.scandichotels.no/hotell/norge/oslo/scandic-lillestrom
Foreningen dekker reise på billigste måte, overnatting fra fredag til søndag, og alle felles måltider på hotellet. Ta vare på alle reisekvitteringene, og send de inn sammen med reiseregningsskjemaet du får i etterkant av samlingen.
Det er viktig at alle har lastet ned og logget seg inn på Gnist FØR samlingen, sånn at hvis det skulle være eventuelle utfordringer eller innloggingsproblemer så får vi ordnet opp i det før samlingen (ta direkte kontakt med Mari Sandvold). Har du ikke en smarttelefon, så må du på forhånd ha logget deg inn på Gnist via nettleser, og om mulig ta med egen bærbar maskin eller nettbrett til samlingen. Du må bruke samme e-postadresse som du står oppført med i medlemsregisteret vårt til å logge deg på Gnist med.
Les mer om Gnist her: https://gnist.styreweb.com/Account/Login?ReturnUrl=%2F
Påmelding innen utgangen av onsdag 24. september. Hjemmeoppgaver og endelig program sendes ut i god tid før samlingen.
Vi gleder oss til å se dere.
Med vennlig hilsen likepersonutvalget v/ Birger Solvang, Mette Jackson og Hans Fevang
Foreløpig program:
Fredag 17.10.
- Velkommen kl. 17:00, presentasjon av likepersonutvalget inkl. sekretariatet
- Kort om helgens program, praktisk info
- Likepersonkoordinator Birger Solvang leser fra Marie Lunde sin bok
- Runde rundt bordet (nå-situasjon)
- Status Rikshospitalet
- Kort info fra styreleder om hva som generelt skjer i foreningen, både nasjonalt og internasjonalt
- Middag kl. 19:30
Lørdag 18.10.
- 9:00 Foredrag med ekstern
- 10:00 Kaffepause
- 10:15 Deler av felles grunnkurs for likepersoner
- Oppgaver og gruppearbeid
- 12:00-13:00 Lunsj
- Oppgaver og gruppearbeid
- 15:00-15:30 kaffepause
- Program fram til 17:00
- Middag kl. 18:30
Søndag 19.10.
- Kl. 9:00 Gnist, registrering, fysisk hands-on på egen mobil!
- Oppsummering
- 10:30 Kaffepause med utsjekk
- Veien videre (hjemmeoppgavene, sendes ut på forhånd sammen med endelig program)
- 12:30 Lunsj og avreise
---
Påmeldingsveiledning:
- Klikk på "Finn billetter" og trykk på "Kjøp" ved ønsket billettype.
- Velg antall billetter (for enkeltrom kan du bare velge én, for dobbeltrom velger du to, for å se valget for antall må du kanskje skrolle litt ned på siden) og klikk "Gå til handlekurv".
- Ditt navn vil stå øverst i deltakeroversikten i steg 2.
- Enkeltrom: Så lenge du bestiller på vegne av deg selv og ikke et annet familiemedlem, så går du bare videre.
- Seng i dobbeltrom: Velg familiemedlemmet du skal dele rom med fra lista over husstandsmedlemmer og klikk "Neste". Hvis den du skal dele rom med ikke står på lista, klikk "Legg til deltaker+" og skriv inn for- og etternavn. Vedkommende du legger til må være medlem i CarciNor. Hvis den du skal legge til ikke allerede er medlem, kan vedkommende melde seg inn her!
- På neste skjermbilde vil du se deg selv øverst med dette merket under navnet ditt:
Billetten vil automatisk være tildelt til deg som bestiller. Har du bestilt "Seng i dobbeltrom" må du tildele den andre billetten til den du allerede har lagt til som deltaker i steg 2. Klikk på "+Tildel billett" under navnet og huk av for billetten som skal tildeles deltakeren.
- Når du så klikker på "Neste", vil du få opp navnet/navnene på deltakeren/e. Informasjonen her er hentet fra medlemsregisteret vårt. Sjekk om mobilnummer og e-postadresse er riktig, og gjør eventuelle endringer. Hvis du har valgt "Seng i dobbeltrom" vil du for hver deltaker få opp et påmeldingsvalg, hvor du skal skrive navnet på den vedkommende skal dele rom med. Dvs. at under påmeldingsvalg på deg selv, skriver du inn navnet på den andre deltakeren, mens under påmeldingsvalg for den andre deltakeren skriver du inn ditt navn.
- Selv om dere som likepersoner ikke skal betale noe, må du likevel gå videre til betaling og kvittering ved å fullføre stegene i bestillingen. Prisen er satt til 0,- NOK.
- Når bestillingen/"betalingen" er fullført vil du motta en automatisk e-post fra oss med bekreftelse. Alle deltakere vil etter påmeldingsfristen få tilsendt ytterligere informasjon og et spørreskjema det er viktig at alle svarer på.
- Har du spørsmål om påmeldingen eller andre praktiske spørsmål, send en e-post til post@netkreft.no, eller ta kontakt med sekretariatet på tlf. 21 42 06 80, så hjelper vi deg så fort vi kan.